אוכל לכלבים באשדוד

כל מה שצריך לדעת על אוכל לכלבים באשדוד

אוכל לכלבים באשדודאוכל לכלבים באשדוד: כיצד להאכיל כלבים עם רגישויות

שוק האכלת בעלי החיים שופע אפשרויות. כניסה לחנות מראה לא רק מותגים רבים אלא גם תת קטגוריות של כל מותג. אז איך הכי נכון להזמין אוכל לכלבים באשדוד ומה קורה אם הכלב שלנו סובל מרגישות? בואו נבחן.

בעיקרון, כלבים הם אוכלי כל כך שהם יכולים לאכול סוגים שונים של מזונות ומקורות החלבון שהם צורכים יכולים להיות מגוונים. עם זאת, העובדה שמשהו נכנס לפה לא אומרת שזה טוב להם ולכן אנחנו יכולים לראות מזונות שהושקעה מחשבה רבה בפיתוח שלהם כשבתוך כך ישנם גם מזונות לכלבים עם רגישויות.

זיהוי רגישויות אצל כלבים באשדוד

רגע לפני שנחשוב איזה אוכל לכלבים באשדוד לקנות עבור כלב עם רגישות אנחנו צריכים בכלל לשאול האם הכלב שלנו באמת רגיש. הכלב שלנו אמור להרגיש נוח עם האוכל, לאהוב את הטעם שלו ולהגיב לו טוב. מה זה אומר להגיב? הצואה אמורה להיות מוצקה אך לא קשה, הפרווה אמורה להיות חזקה ורכה עם נשירה סבירה (תלוי גם בעונה כמובן) והעור צריך להיות חלק.

אם לכלב יש צואה רכה, נשירה מוגברת או פריחה על העור, יכול להיות שהאוכל שבחרנו לכלב שלנו פחות מתאים עבורו. כמו כן כדאי לדעת כי ישנם זני כלבים אשר רגישים יותר מאחרים כמו הבולדוג שנוטה לבעיות עור. אם מופיעה רגישות יש לבחון גם את נושא התזונה.

אוכל לכלבים באשדוד עם רגישות

ישנן מספר פעולות שיש לבצע במקרה של רגישות. בדרך כלל מומלץ להחליף את האוכל בהדרגה תוך שילוב בין האוכל הישן לחדש. בנוסף, יש לבדוק האם ישנם גורמים נוספים שיכולים להשפיע עליו וזאת במיוחד אם הכלב מקבל את אותו המזון לאורך תקופה. כלומר, לא כל בעיה נוצרת בשל האוכל שבחרנו וכשישנם סימני אי נוחות, התנהגות שונה של הכלב וכן רגישות, כדאי להתייעץ במקביל גם עם הווטרינר.

במידה ונראה כי הרגישות היא תוצאה של המזון הנבחר, נוכל לשנות את סוג המזון (כלומר החברה) ואת סוג החלבון כשלרוב האפשרות השנייה תהיה הנכונה יותר ונסביר. כלבים עשויים להיות רגישים לחלבון מסוים ופעמים רבות מעבר לחלבון על בסיס דג או כבש מקל עליהם.

בעיה בעור או בעיכול אצל כלבים באשדוד

הבעיות העיקריות הקשורות במזון יהיו בעיות בעור ובעיכול. בעור נראה פצעים שונים שאינם קשורים לקרציות או פרעושים. בעיות בעור יכולות להתבטא בצורות הבאות:

  • גירוד ממושך שעשוי אף להפוך לפצע מדמם
  • אוזניים אדומות ומגורות
  • נקודות אדומות בחזה הכלב/ה
  • לעיסה או אכילה של כפות הרגליים

אלו מקרים מעטים ולרוב נתפוס את הרגישות מהר יותר כבר עם הגירודים הראשונים והחלפת החלבון לכבש או דג יכול פעמים רבות לפתור את הבעיה. אצלנו באשדוד האוכל לכלבים יהיה הטוב ביותר עבור הכלב שלכם.

רגישות בעיכול יכולה להתבטא בצואה רכה וחוסר נינוחות של הכלב. במצב זה אפשר גם כן להחליף את החלבון. במקביל נרצה לוודא כי אנחנו בוחרים רק אוכל לכלבים איכותי, להימנע ממתן שאריות אוכל שלנו ולפחות לתקופה להימנע מחטיפים (וכשחוזרים לתת אותם לבחור בחטיפים איכותיים על בסיס החלבון של האוכל).