אוכל בראשון לציון

כל מה שצריך לדעת על אוכל לכלבים בראשון לציון

אוכל לכלבים בראשון לציון להאכלה בריאה לאורך שנים

החיים שלנו עמוסים וכולנו רוצים להספיק כמה שיותר ביעילות המקסימלית. כיצד הדבר קשור לרכישת אוכל לכלבים בראשון לציון? פשוט מאד. כולנו רוצים שתהיה לנו אפשרות להעניק לכלב שלנו את האוכל הטוב ביותר, לקבל בעצמנו את שירות מהיר ואת התמורה הטובה ביותר. כזו שתשמור על הבריאות של החבר הכי טוב שלנו.

ככל שהדבר נוגע להאכלת הכלב ישנם מגוון מותגים וכולם שמחים להציע לנו יתרונות שלא תמיד אנחנו יכולים להיות בטוחים שהם באמת נחוצים לכלב. בנוסף לכך, עולם האכלה נחלק בין מזון יבש, מזון משומר, טרי ואפילו חטיפים. המטרה שלנו היא לעזור לכל לקוח ולקוחה בבחירה נכונה של אוכל לכלבים בראשון לציון ולצד הידע הרב להציע שירות לקוחות וחוויית קנייה נוחה.

בחירת אוכל לכלבים בראשון לציון

לצד החברות השונות אפשר לחלק את סוגי האוכל ליבש, רטוב וכן חטיפים ועצמות (שגם הם מהווים פעמים רבות חלק מתזונת החבר הטוב שלנו). התזונה של הכלב משפיעה על התחושה הכללית שלו, נראות הפרווה וההתפתחות לאורך השנים ולכן יש לתת את הדעת על הבחירה שאנחנו עושים עבורו.

אוכל יבש לכלבים בראשון לציון

אוכל יבש לכלבים הוא ככל הנראה בעדיפות הראשונה של בעלי הכלבים. קל מאד להאכיל באמצעות אוכל יבש וכל שיש לעשות הוא לבחור את האוכל המתאים, להאכיל בכמות המתאימה ולבדוק שהכלב אכן במיטבו. נשמע פשוט אך עם שלל האפשרויות הקיימות הדבר יכול להיות מבלבל. הנה כמה דברים שיכולים להשפיע על בחירת מותג המזון שאנחנו בוחרים:

  1. מרכיבי המזון – בעת בחירת אוכל לכלבים בראשון לציון ברור שנרצה לתת את הטוב ביותר ולכן כדאי מאד לבחון את רשימת המרכיבים ולוודא כי הראשון הוא חלבון ולא פחמימה. כמו כן כדאי לשאוף למזון נטול פחמימות ריקות.
  2. שלב הגדילה – גור כלבים זקוק למזון עשיר בחלבון וקלציום לעומת הכלב הבוגר והכלב המתבגר זקוק לקלציום ומגנזיום ופחות חלבון. במקרה של ספק באיזה שלב נמצא הכלב כדאי מאד להתייעץ עם החנות והצוות שלנו ישמח לכוון ולעזור.
  3. גודל הכלב – ישנו מזון המיועד לכלבים קטנים ובו הכופתה תהיה קטנה יותר ולעומתו מזון המיועד לכלבים גדולים. לא רק שהעיצוב של כל כופתה שונה אלא גם אחוזי החלבון יכולים להיות גבוהים יותר בכלבים גדולים בשל הצורך הפיזי שלהם.

אוכל רטוב לכלבים בראשון לציון

אפשרות האכלה נוספת היא לבסס את תזונת הכלב על אוכל רטוב או להוסיף את האוכל הרטוב ליבש. אחד הדברים החשובים לדעת הוא שמדובר במזון לכל דבר ואם אנחנו שוקלים לתת תוספת של אוכל רטוב לכלבים עלינו לשים לב שאנחנו לא מאכילים את הכלב האהוב שלנו יתר על המידה כך שלא נעודד אותו להשמנת יתר.

בנוסף, אפשר למצוא מגוון רחב של אוכל רטוב לכלבים, חלק מההיצע איכותי יותר וחלק פחות. איך נוכל לדעת מה רמת האיכות? גם כאן יש לבחון אילו מרכיבים יש במזון, מהו אחוז החלבון ומהו אחוז השומן. גם כאן נוכל למצוא מזון איכותי מאד, טעים ומזין. במקרה של שילוב בין אוכל רטוב ליבש חשוב מאד לשים לב לכמויות ההאכלה ותמיד ניתן להתייעץ עם הצוות המקצועי בנוגע לכך.

חטיפים ועצמות לכלבים בראשון לציון

כיף להעניק לכלב חטיפים. לא פעם זו דרך ״תקשורת״ איתו, להגיד לו שאנחנו אוהבים אותו, מעריכים את מה שהוא עשה כשאלו יעילים מאד גם בתהליך אילוף. עם זאת יש לזכור כי כמו אצלנו, בני האדם, גם בחטיפים של הכלבים יש קלוריות ואם אנחנו נותנים אותם ביד רחבה אנחנו בעצם נותנים לכלב שלנו אוכל לכל דבר.

עוד נקודה שכדאי לדעת היא שישנם חטיפים איכותיים המבוססים על בשר וחטיפים המבוססים על תירס שהם אמנם מאד טעימים אך הם לא בהכרח מזינים כמו האחרים ויכולים להוסיף כמובן קלוריות לתזונה היומית. לצד כל אלו כלבים רבים אוהבים לנגוס בעצמות כשאלו לא רק מעסיקות אותם אלא גם יכולות לעזור בניקוי חלל הפה. גם כאן יש לשים לב במקרה של בחירת עצמות לבצע את הבחירה הטובה והבריאה עבור הכלב ובכל מקרה להימנע מעצמות ביתיות אשר עלולות לגרום לחתכים פנימיים (כמו דגים ועוף).