אוכל לכלב באשקלון

כל מה שצריך לדעת על אוכל באשקלון

אוכל לכלבים באשקלוןאוכל לכלבים באשקלון: להזמין את האוכל שהכלב שלנו צריך ורוצה

החיית מחמד שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה. אנחנו מבלים יחד, מתכרבלים איתו וגם דואגים לו כך שיהיה בריא ושמח. מהרגע בו אנחנו חושבים להביא אותו הביתה עלינו לקבל החלטות רבות ואחת מהן נוגעת לרכישת אוכל לכלבים באשקלון. אם אנחנו רוצים לדאוג לאיכות החיים של הכלב שלנו אנחנו חייבים להתייחס לתזונה שלו.

בעלי פרווה רבים יאכלו כמעט כל דבר. הם יאכלו את רוב סוגי המזון שמיועדים עבורם, עבור חיות אחרות ובכיף ינגסו את שאריות האוכל שלנו. האם זה אומר שזה טוב עבורם? בדיוק להפך. אנחנו צריכים להתייחס להאכלה ברצינות ולא במקרה אנחנו רואים חברות המשקיעות מאמצים רבים ויוצאות במחקרים וזאת כדי להעניק לחיית המחמד האהובה עלינו את האיכות הגבוהה ביותר.

בחירת אוכל באשקלון

אנחנו צריכים לבחור אוכל לכלבים באשקלון ולשם כך חשוב שנבין מה הצורך של הכלב שלנו. קודם כל הוא צריך מאכל שמותאם לו, שיוצר במיוחד עבורו ושעונה על הצרכים הנוכחיים שלו. לכן אנחנו יכולים לראות קטגוריות שונות של מזונות (בנוסף לסוגי היצרנים השונים) ובכלל זה לגורים, לכלבים בוגרים ומבוגרים. ההבדלים בין הקטגוריות השונות יהיו באחוזי החלבון, סוג הפחמימה, כמות הקלוריות ומרכיבים נוספים.

 אוכל מותאם לכלבים באשקלון

המזון צריך להיות מותאם לדרישות שלהם ועל אף שכלבים רבים שמחים לאכול גם אוכל חתולים, מומלץ להימנע מכך. הסיבה לכך שכלבים רבים אוהבים את האוכל של החתולים היא שהם מלאי ריח אך הם גם עשירים בחלבון וזאת כיוון שחתולים בממוצע מוציאים יותר אנרגיה לעומת כלבים והם זקוקים לחלבון כדי לפתח את השרירים שלהם, גם כשהם כבר לא חתלתולים. הכלבים לא זקוקים לאותן רמות חלבון אלא למזון מאוזן שמותאם עבורם.

בחירת אוכל המתאים לגיל הכלב באשקלון

הגור הקטן לא זקוק לאותה תזונה כמו שהוא יצטרך בבגרות. אפשר למצוא אוכל באשקלון שמתאים לכל גיל כלב ולזנים שונים. הגור זקוק לאחוזי חלבון גבוהים יותר וכן יכול להתמודד עם יותר שומנים בתזונה וזאת כיוון שהוא בונה את גופו. כמו כן הוא יהיה זקוק לסידן לחיזוק העצמות (בעבר נהגו לתת כדורי סידן לגורים) ומגנזיום. הכלב הבוגר יהיה זקוק למזון עם אחוזי חלבון ושומן נמוכים יותר מהגור, הוא צריך ויטמינים ומינרליים ויוכל לאכול את אותו סוג מזון לאורך שנים. כשהכלב יעבור את גיל 7 (תלוי בגזע) כדאי לבחור במזון כלבים סניור שמופחת בשומן וחלבון ועשיר במגנזיום.

אוכל לכלבים באשקלון לפי גזע הכלב

אין צורך לחפש מאכל לחבר הפרוותי שלנו לפי הגזע שלו (מה גם שרוב הכלבים לא גזעיים). נכון יותר לחפש מזון שמתאים לגודל הכלב כאשר כלבים קטנים יקבלו בדרך כלל מזון שהוא מכופתאות קטנות ולעומתם כלבים מזנים גדולים מאד יוכלו לאכול מזון שמגיע בכופתאות גדולות מאד. מעבר לגודל לרוב אין הבדלים משמעותיים בין האוכל שניתן לגזעים השונים.

משקל שק המזון באשקלון הנבחר 

אחת השאלות שאנחנו עשויים לשאול כשאנחנו מזמינים מזון לכלבים באשקלון היא איזה גודל שק נרצה להזמין. כאשר אנחנו מסתכלים על אותו המותג המכוון לאותו גיל, לרוב השק הקטן יהיה יקר יותר פר קילו לעומת השק הגדול. עם זאת, המשקל לקילו הוא לא השיקול היחיד שעלינו להפעיל אלא קודם כל עלינו לשאול כמה זמן ייקח לכלב לאכול את כל המזון.

מרגע פתיחת שק האוכל המזון מתחיל לאבד מריחו והופך לפחות אטרקטיבי. לחלק מהכלבים זה בכלל לא משנה והם ישמחו לאכול בכל זמן שתהיה להם הזדמנות. לאחרים הריח מהווה גורם משמעותי בהאכלה ולכן לא נרצה לתת להם אוכל ״ישן״ שחיכה בשק הפתוח במשך חודשים רבים. התאמה בין הגודל שלו, כמות האכלה הנדרשת וגודל השק היא מתכון להאכלה בריאה ומהנה.